Experiment on its way!!! :D

Tooooday människor, har ja vart livlös!! alltså ja har inte haft någon energi!! -.-' Men endå så lyckades jag gå me broshan o shoppa o sen dra till poolen! Nu dock, sitter ja på min säng me lääptoppen och skriver detta intresanta inlägg när klockan e 11.58 hos mej :)) Jag lär tuppa av vääääldigt snart xD hehehe  Tyvärr har inget händelserikt hänt idag, såå de blir ett litet inlägg.. ja har inte sett någon snygging, ja har inte gjort nått spontant, och ja har verkligen inte gjort något klumpigt o pinsamt.... sååå nääe.. ja tror inte de blir mer än de här dåe :)) Ooh jaa glömde nästan, imorrn kmr ett inlägg om käre gode Becka :)) Ja har ett experiment på gång, såå mina närmaste polare kan förvänta sej ett STORT och fint  inlägg på sej själva :)) hursomhelst, eftersom becka ville att ja skulle köra ett inlägg om henne, så får hon bli den förste :D Ifall du vill att jag ska göra ett inlägg på dej, säg bara till! :)) I'll be more than happy to do it! :D


HAHAHAH inte bara att ja ser ut som en IQ befriad människa, men checka ut coolingarna HAHAHA :D Speciellt pappsen :D Tro mej, ja o pappa har jobbat hårt med den där posen som han gör nu! Resultatet är MVG till honom <3<3 xD The rest goes with the ''peace'' sign :D Booyah till er <3<3 :D

Love, Peace and Dance <3

-Sepideh <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0