Happy day :)

Shuuue :)

Nya låtar e uppladdade :D och sååklart har jag me min favorit : DANCING IN THE MOONLIGHT hihih :)
Ja tycker idag är en allmänt glad dag heheh inte för att ja alltid e glad, men endå :D man blir även gladare av alla låtar som jag hört idag, för det mesta '' the oldies'' alltså som ain't no mountain high enough...blame it on the boogie :D osv....
Annars såå har ja handlat lite grejer idag :D.. köpte mina efterlängtade röda hörlurar och en tjocktröja där de står jakan på :D måste ju kunna '' showa off'' därborta med min förorts tröja hehehe...
Men de va nog allt för idag! Om 2 dar ska ja åka till UDDEVALLA (fotbollscup) :DD YEY :D

Peace and Love,
Sepideh :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0