sååå många saker :)

shuee :)

Ja tror de va 2 dar sen som ja blogga senast, så oups för de ^^   Just nu läser jag en awesome bok som e på 400 sidor och som jag just nu läste ut efter att ha börjat igår :) Annars var det stranden som gällde igår <3 :) Jag blev brunare för er som tyckte ja va blek! :D sen så träna ja o familjen på gymmet :) en rolig grej som hände där va att ja höll på att träna på nån maskin(en grej som man bara rör överkroppen på, tränar magmuskler dåe) och samtidigt läste min otroligt grymma bok!! såå ja gjorde de här för 5 minuter innan vi va tvungna att gå men under de här 5 minuterna så stirrade varenda människa i gymmet på mej -.- suck! ja som hatar ''that kind of attension'' , en människa fråga mej ba: Är den där boken sååå bra?  Ja ba: Yuuup hehhhhee! -.-  azzo ja fatta inte ens va ja gjorde fel elr nått hahahah xD men endå lyckades ja få alla ögonen att stirra på mej( heheh ja skulle inte ha något emot de ifall ja hade på mej lite finare kläder och såg lite bättre ut än att ha på sej träningskläder och va totallt svettig)      Sen efter de så gick vi alla till poolen... där så lyckades jag slå mitt egna rekord genom att hålla mej själv så länge som möjligt undervatten :) var mkt stolt efter <3 :)
På fredag ere high school registration ( UUUGH) och på Lördag har min kompis Amber fest på stranden :DD sweeet :))

Love, Peace and Dance ofc<3

-Sepideh :)

Kommentarer
Postat av: You know who i am...

Hahha, abooo. Lite läskigt med en massa folk som rå glodde eller XD haha, men de som gjorde mig säga ``waw´´ va att du läste medans du gymma XD hahah, går de? XD

Oooo, nice :D Beach party. Ta massa foton! ^^

2009-08-26 @ 22:20:13
URL: http://xmsjess.blogg.se/
Postat av: Sepiiideh :D

HAHAHA :D ofta de inte e går!! xD Kan Sepideh kan alla! :)))) jess, kameran är ett MÅSTE i denna situation! ja kan lika gärna inte gå om ja inte tar me den xD ahahhahahah :D Såå OFC ja kmr ta foton :D <3<3

2009-08-27 @ 09:20:35
Postat av: Namn: Okänd O.o

hahah XD okay, ska testa o se om de går ;D

Men om du nu tar med kameran så säger jag bara det här. FOTA!! XD jag glömde på min fest -.- de va fett sorgligt tycker jag :(

2009-08-27 @ 19:19:33
URL: http://xmsjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0