SLEEPOVER AT ISSA'S CRIB

Shue Shue:)

Sov hos issa i tisdags??,, hade jävlit kul !!! Vi möttes först på ica, vi hyrde film, o stack hem sen o beställde pizza :) Medans vi vänta på pizza så trakassera Issa oxh Fanny mina kompisar på Facebook genom att leka mej på flummigt humör! (ifall ni var en av dom drabbade, ta de inte allvarligt xD ) Vi drev med många människor,,, som tyvärr trodde ja va allvarlig :D ....... Efter att ha ätit den goda Kebabpizzan bestämde vi oss för att ta lite intressanta bilder(vikket kmr senare i inlägget) ,vilket vi gjorde i 1 och en halv timme! Därefter vare dags att titta på FIIIIILM, och de blev ''Mirrors'', vilket är en skräckfilm som handlar om Speglar xD (Ja tror ni fatta den biten), Issa spendera halva filmen under täcket med öronen förhållna och ögonen stängde,, medans lilla jag och fanny garva åt allt xD De va första ggn som fanny inte skrek på en skräckis eftersom hon tyckte ja betedde mej väldigt coolt/lugn och drf blev hon oxå cool/lugn. Fan oxå xD.... Fanny decka ganska snabbt efter filmen, och dåe såg jag och Issa våran chans att göra reklam för min BLOGG :D Vi nämligen tog en kajal penna och börja rita på den medvetslöse fanny... de börja smilisar på armen, sen lite reklam för min blogg på benet, och sluta med 2 lådor i pannan, 1 härlig fransk/hitler mustach, och ett gayskägg... Sen vare dags att fotta henne, vi lyckades att ta på benet men torkade bort kajalen på benet med en smutsig strumpa för att inte fläcka ner sängen..  men näre dags för ansiktet så öppna hon ögonen som en zombie o glodde in i kameran och ba: Fan va göru??? o issa slängde kameran mot mej (som satt på soffan), och lekte död fast garva så jävla mkt att de inte ens va trovärdigt !! Fanny blev sur och vände på sej och la handen över ansiktet och vid den sekunden insåg jag och issa att vi hade misslyckats med vår geniala plan -.-   Här kmr en liten dialog ja o issa hade:
Issa: De e fett taskigt att torka bort kajalen på ansiktet me en strumpa
Sepideh : Va ska vi göra dåe? de kmr bli fläckar på kudden!
Issa: OCH???  De e lungt, de e ändå hennes kudde, så låt oss rita lite mer xD  
Efter en timme behövde Fanny gå på toa.... när hon kom tillbaka så sa vi såhär:
Sepideh: Hade du ett bra toabesök?? *garvande*
Fanny: Mmm.... *Irriterad*
(PAUS) * Lång Tystnad*
Issa: Märkte du nått speciellt med..... ditt ansikte? * Garvande och kollar på sepideh*
Fanny: Jaa, ja såg att ja va svart *Trött*
*Issa och Sepideh High Fivear och dör av garv*

Klockan halv 6 bestämde vi oss för att äntligen sova även om vi va VÄLDIGT pigga efter colan xD...............


         Lite Reklam för min blogg  på Fannys ben :D

                             Ja undrar vad vi gör ?? xD

       Tripp, Trapp, Trull      +      Mina ögon blev fett coola xD

               Den Stumme, Den döve, Den blinde   HAhahahah

Wrestling xD Guess who's winning ?? The one on the top ofc :DDD

Peace and Love,
-Sepideh och Issa :) <3


Kommentarer
Postat av: Issa

Bara för att du hoppa på wrestling högen sist hahaha :P

2009-08-01 @ 19:38:08
Postat av: Anonym

SEPIDEH! jag saknar dej så jävla mkt :( du måste komma next summar, jag och issa klarar oss inte utan dej asså... <333333 roliga minnen, kmr aldrig glömma xD hahaah

2009-08-27 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0