första natt i usa.

Nu sitter jag i usa, i mitt rum och kl. e 00.33. Jag har otroligt mkt ångest, är otroligt trött, och riktigt ledsen/deprimerad!
Så ja vakna kl. halv 5 igår morse(lördag), fixa mej, tog ner väskorna o åkte sen... runt halv 9 när ja checkat in o allt, så börjar smsen... :'( De börja med att alla va lugna , sen när de börja nära sej att gå på flygplanet,, så börja paniken! Megha o medha ringde mej o grät vilket fick mej oxå att gråta, sen så skickar becka,sunil,eldina,vickan,jenni,jossan,kamilla,ellen, och gud vet hur många mer, sms till mej o säger att de kmr sakna mej :'( tyvärr blev de för mkt för mej så ja satt o böla på flyget... Jag grät väldigt länge, men som tur så grät jag väldigt tyst, och somnade strax efter.     De hände inte mkt efter de, bara att vi satt i de där tortyr-flyget i 16 elr 17 timmar(vi bytte imellan) och kom hem vid 18.00 i OC's tid medans klockan va 03.00 i sveriges tid.... och nu som sagt är klockan strax 10.00 i sveriges tid, vilket betyder att jag snart har varit uppe i 28 timmer ... I'm dead.. så ja..ja får väl slagga nu!

I LOVE u all!! Och saknar er otroligt mkt! Det är väldigt ensamt utan er :'( Ha de så bra <3


I miss this place <3

Peace and love,
Sepideh <3

Kommentarer
Postat av: rich$

shuee <3 förlåt sulle att jag inte kunde träffa upp dig i stan. ångrar dte så värst mycket. men jag kommer sakna dig groooovt mycket tills ditt nästa besök. aj lav juu (L)

2009-08-16 @ 11:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0