Random things :) <3

Shuuuue :D

Gooosh! Ja avgudar Dani California!!! Speciellt refrängen ba: Californiaa reeest in peace! wow , en av red hot chili peppers BÄSTA låtar :D <3<3 Annars så gick jag igenom min blogg idag, satt och läste varrenda inlägg ja skrivit :) Hallå! dom e ju bra! :DDD hehheehe snacka om att va självsäker xD   Jag titta inte bara igenom bloggen, utan även min musik-spellista på höger sida :) Ja måste erkänna att ja har en väldigt bred musiksmak :))) De går liksom från The fray till Mario till Green day till trey songz till the beatles till Jay-z till Paramore till Michael Jackson till Red hot chili peppers till Jay Sean....ja duu.. listan e lång! Men de e fortfarande komiskt att ja kan lyssna på nästan allt utan att tröttna :D

17 dar kvar tills HIGH SCHOOL börjar!!!  Ja orkar inte seriöööööst xD Pallar inte me all stress och drama -.- -.- -.- såå UGH på de! -.- buuhuu!  

Idag kom min andra brosha hem från tjeckien , han berätta nåra sköna händelser som hände heheh typ att så fort hans flyg från atlanta (mellanflyg) lyft, så tar nån mexikan  som sitter breve min brosha upp sin mobil o ringer till människor... komiskt nog satt de en dramatisk amerikan breve mexikanen hahaha o typ ropa på flygvärdinan o ba : Viii kmr döööö!!! VI kmr dö om han inte sluutar!!! Vi kmr dööö!!! tydligen hade hela flyget suttit o stirrat på honom HHAHAHAA typiskt xD Ja säger ju, amerikaner betyder endast DRAMA!

Nyss så kom min andra brosha in i mitt rum o ba : va göru?    
Ja ba : ursäkta ere nått du vill elr? :S
brosha: jaaa, va gör du? får ja läsa ditt blogginlägg??
Sepideh: Azzo grabben va vill du?!? kmr in i mitt rum som ja vet inte vad o kräver att få läsa mitt ICKEpublicerade blogginlägg!!
brosha: Du vet att ja ändå inte läser din blogg, så kan ja inte få se?? Ja gillar att läsa det som är FRESH!
Sepideh: Gå ut ao!!! Va gör du i mitt rum igentligen?? vrf luffar du här o inte i ditt egna?? De ligger ju ändå 2 steg ifrån mitt!!! 
brosha: Troru ja kan hänga där elr?? Han(första broshan) har occuperat hela stället!!
Sepideh: Aha,synd, jalla gå ut nu,, ja måste skriva klart! GÅÅÅÅ!
brosha: Mongo! xD
sepideh: Gris! GÅÅ! xD
Och så tralla min brosha ut ur mitt rum! heheheheh

jaa de va en intressant historia om hur ja o min brosha snackar me varran xD hehhehehe man garvar åt själva helheten xD aja hur som helst, Löööve u my brother, hur elak ja än e mot dej xD <3<3

Allt för idag! :D Time for BED! <3<3 dags att drömma hihi om er! :) <3<3

LOVE,PEACE AND DANCE <3

-Sepideh<3 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

John Mayer - I dont wanna go to L.A anymore..

2009-08-24 @ 18:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0