Happy birthday to me!

Shue shue :D Som ni alla vet va det min vackra lilla 15 års födelsedag för 2 dar sen :D Härligt vah? :D  De va iaf väldigt kul :D Ja e vädigt stolt över mina kompisar som kom ihåg :D ( ja kanske påminnde dom nåra miljoner ggr)  såå Ett grymt stort TACK till dom <3<3<3 guys I love u ! <3  .... Igår så firade skolan valentines day ,, Alla lärare gav godis o sånt , Inklusivt mina kompisar gav godis! Ja måste erkänna! att ja åt en himlans massa godis! Och troo mej ! JA mådde VÄÄÄLDIGT dåligt efter , men ja hade en himlans massa energi på fotbollen ;D hihihihihi ...... Sen idag så ere fredagen den 13 vikket e en oturs dag! Men iaf , idag så ska ja o 2 av mina kompisar dra till spectrum ,,, o dra på bio o käka o allt , :D de får bli min lilla fest! Antagligen så kommer min 16 års födelsedag bli mkt större! VIKKET E NÄSTA ÅÅÅRRR I HIIIGH SCHOOL! :DD::D:D HAhahaha:D Enligt mina planer så skaffar ja körkort när ja e 16 :D Hihihih awesome!!!
Okeeeej , men nu måste ja dra :D

Peace Love Sepiiideh :D <3


Kommentarer
Postat av: Issa

Seppiii:) GRATTIS 1000000 ggr på 15årsdagen vill komma till dej snart <3333

2009-02-14 @ 11:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0