hii

Hi!  :D    ja skriver fron shainas data , soo , ja idag vare fredag  och jaag har HELG :D yippie hippie! iaf , idag sog ja mina betyg for tredje ''quartern'' och.... Min fula science lerare gav mej ett doligt betyg!  endast for att ja gav fel svar po ett av mina ''labs''.,...jeez ja gav retta svaret forst , men ja endra mej , o tog de FELAKTIGA  >:(  hehehe , smarta jag :)    bara soooo ni vet! MIN FODELSEDAG E OM 5 DAGAR :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! heheh ja blir 15 :D gryyyymt niccee!!!!  aja nog from mej ,, LOVE U !! :D 

shaina helsar oxo :D 
Love Sepideh..... <3 

Kommentarer
Postat av: Becs

Honey <333 dumma No-lärare!!! skit i honom/henne alla vet att du är världens bästa ;)Saaaaaknar dig masssor SKICKA ETT MAIL toll moi, jag behöver lite uppdatering..Pöss (L) love you

2009-02-07 @ 10:20:46
Postat av: megha

skriv oftare sulle! <3

2009-02-07 @ 12:03:06
Postat av: becca

sulle (L) saaaknar dig massor <33 logga in på msn, länge sen vi prata....

2009-02-07 @ 19:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0