Grattis :)

Shue Shue :D  Idag vare tittis födelsedag!!!! :D (igår för er)  Men ja vill bara säga GRATTIS PÅ DIN 15 ÅRS FÖDELSEDAG! Gäller även fridas födelsedag! (även om de va typ 3 veckor sen) ! :D Jag hoppas alla kommer ihåg att säga grattis till dom :D <3<3<33 Bara så ni vet... i denna blogg kommer jag nämna alla mina kompisars födelsedagar :D because I love u guys!!!!! :D ska berätta kort om dagen..... hade 'midterm test' igår i matte! De gick ganska bra :) och sen så har vi en fotbollsturnering i skolan. Jag o nåra andra har skapat BÄSTA laget azzo! :D består av Moi :) , Andrea , Nicole, Ashley, Dani, Shaina , Sarah , Tawny o nåra fler ja inte känner :D Men alla här spelar/har spelat fotboll! Den där tjejen nicole , e snabbaste tjejen i skolan! fan , ja trodde ja va snabbast xD HAHAHAHA Men vi kommer äga alla :D De som vinner spelar mot en annan skola kallad ' Aliso Viejo Middle School '..... Ja ska visa dom hur svennar spelar HAHAHA :D Och imorrn så e jag ledig för att lärarna ska skriva våra betyg :) Goo meee!      Love uuuu :) <3<3<3<3 Ha det bäst <3

-- Love Sepideh P.   :)

Kommentarer
Postat av: Becs

You go on and kick their butts girl;);) looooove you <333

2009-01-30 @ 10:09:59
Postat av: Jessika

HAHA :P Lol Sepideh X) Du e ju snabbast i Sweden :P men nu bor du ju i USA hurrar Det e nice ^^ Men lol gissa vad linnéorna kallade moi -- asså det e piiiiiiiisamt att säga det här för att alla kan läsa komentaren -- du får veta någon gång iaf :P

L8 Aligator X)

2009-02-02 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0