Mitt första inlägg

Shue shue :) Detta är mitt första inlägg.  Såå , Låt mej berätta om mej själv - Mitt namn är Sepideh , just nu 14 år , men blir 15 i februari.  Jag bor i Usa.. Orange County , California för att vara mer specifik. Flyttade från Sverige för ungefär 8 månader (ungefär) Ja suger på att skriva bloggar xD antagligen för att ja aldrig gjort det föreut , men ja ska försöka skriva om intressanta saker :) Jag älskar Fernando Torres, Tokio HotelFc Barcelona och Fc Järfälla :) och ofc självaste Twilight böckerna.  Och låt oss inte glömma... jag älskar att spela fotboll <3 fotboll är min passion. 

 ja ska försöka berätta om allt i OC....    Hope I'll satisfy u :)     

Looove Sepideh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0