Dedikerat till dom

Shue Shue :)  Detta inlägg vill ja dedikera till mina underbara kompisar <3  Men först låt mej berätta om min underbara dag ^^ .... De börja som vanligt .... 09.04 - Social Science, första lektion... I slutet av alla lektioner fick man reda på vad man hade i betyg ..... gissa va ja har :D    Soc sci. ( SO )  : A+ , Sci. (NO)  : A   , English : A-  , Algebra (math) : A+  , Home arts (hemkunskap) : A+ ,   P.E (idrott) : A+    ...... Ljuvligt vah ?? :D  iaf, efter skolan hade ja fotbollsträning,,,  sen efter va ja tvungen att dra till bibloteket me fotbollskläder för att printa ut 4 bilder ( printern va död) :D och btw , snart e min födelsedag :D Yippie :D hade tänkt att dra ut med nåra kära vänner på bio o kääääääk :D  Chill vah! :)   Men men , nog pratat om mej :)   Ja vill bara säga att jag älskar mina kompisar i sverige... såå många tårar vi fällde över min flytt ( gäller även frida , även om ja inte hann se henne) , vikket skönt ''förvälparty '' vi hade hos becka :D HAhahahah Tårtkrig och människor som stanna upp hela natten för att kunna rita med TUSCHPENNA på andra människor som sover *cruel* !!!!! >:(   de va iaf väldigt kuul :') och Umeå , bästa cupen :D Hheheheheheh så roligt vi hade :D De tråkiga va att ja stuka foten redan på första matchen , Men de stoppa mej inte från att kunna spela ^^  Jaaaaaa ,, Detta va bara NÅRA minnen som hände i sommras :D Finns många många fler :'D    Och ni som inte spelade i fotbollslaget ,, kom ihåg , I love u guys TOO! :' ) Ni alla e dom skönaste , roligaste , mest älskvärda kompisar ja nånsin kommer kunna ha och det vet ni!
 I love u truly from the heart <3 don't forget me because I live here !   Ja tänker inte säga hejdå , utan Vi ses snart :)

-- Love Sepideh P. :)

Kommentarer
Postat av: Issa!

SEPIIDEH! De va fett länge sen jag hörde från dej å nu ere inte mkt kvar tills du kommer :D Lova att säga till mej när du kmr! HAHA kommer du ihåg i somras på EM i fotboll å vi smsa efter varje match som spanien vann? HAHAH så kul saknar dejj skit mkt seppi <33



Ses snart :)<3

2009-01-27 @ 17:08:32
URL: http://isabellefh.blogg.se/
Postat av: Miss. Lillqvist XD

HAHA ^^ As bra betyg Sepideh ^^ Det e bra att du vänjer dig så snabbt ^^ Meh host host lite över driven XD Nääää skoja bara sep ^^

HAHA XD käka inte för mycket på din b-day ok ^^ haha men det e trevligt att man börjat blogga ^^ då vet man vad Sepideh har för sig ^^

2009-01-27 @ 17:25:06
Postat av: Becs

Eiii sis <3333 Kommer aldrig glömma våran sommar ;) minnen för livet... Saknar dig MAAAASSSSOOOOR <3<33<333<333333

2009-01-27 @ 20:56:10
Postat av: shaaaina

Hi Im from America.......yeah.....mee....Yeah and I just read this thing in a totally different language......it was scary there were funny words and im crazy....yeah love you Sepideh alot alot alot foreva foreva buddie peace and love your hyperactice hippie SHAINA

2009-01-28 @ 02:56:07
Postat av: Eldpeld

Sullbull! tro mig, folk gråter fortfarande :'(

Nu ska jag följa din trevliga blogg oxå :D

Asså gumman, vi kommer aldrig glömma dig, och våra minnen! HAHA.. skönaste, och jag måste säga att jag e bäst.. Ritar man inte snyggt asså? .. hahha, jag har en bild på väggen på amanda som sover o e helt nerklottrad. SKITKUL :D

Bra betyg oxåå! :O GO GIRL!

vi saknar dig allihopa, vi ses i sommar :D

2009-01-28 @ 17:01:24
Postat av: Sosso

Gaah sullbull... vetu hur svårt de e att inte sakna dej.:( Tyvärr värkar det som det inte blir någon gothia, men du får komma till nån annan cup vi spelar. :)

Jag har väärsta ångesten för jag inte kunde vara med på avskedsfesten, men när du kmr hit så får vi ha en ankomst- avskedsfest :)

Pööözzzzzzzzz vår lilla snilleblix ^^ <3333

2009-02-08 @ 18:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0