Bästa vädret!

Okeey.. hej ... Ja har försökt att ladda upp 1000 bilder nu.. och inte ens ett av dom visas!! Fattar inte vad felet e?!?! ska fortsätta försöka!

Idag är lilla jag sjuk, min hals är svullen och min näsa är täppt! -.- ja kan inte sova för att de gör så ont, därför vaknade jag upp halv 8 imorse! Inte alls roligt.... men ja ska ändå träffa Jessi och Linnea idag :)  Vi ska göra en massa grejjer tror ja :) Men främst av allt så ska jag gå till biblioteket som sagt och låna HP 7!!! :OOO :D hiihih   min moster åker på kryssning idag till finland med sina föräldrar ( För e som inte vet så kallar jag min mammas alla bästa kompis för moster, eftersom de e de hon e för mej)  Hoppas dom får det kul :)   Min kompis i usa har skaffat en jacuzzi som ja planerar att bada i ofta :)

Just nu så är det 17 grader i Laguna Hills(min ort) och klockan är 03.47 därborta :)

Ett tips: SOLEN SKINER UTE! Så gå ut och sluta lata dej framför datan! Jag som är sjuk ska till och med gå ut, så ni har inga bortförklaringar!   Idag är det äkta badväder :) <3<3

Love Sepideh <3 :)

Kommentarer
Postat av: Sheila

Snygg header!

2009-07-16 @ 22:01:47
URL: http://missmexicoiran.blogg.se/
Postat av: becca

awesome design honey :O love you <3 <3 <3

2009-07-16 @ 22:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0