22 dagar kvar

Hej Hej :)

Tråkig dag! Det är allt jag behöver säga!!! Är just nu hos min farmor igen, åkte hem men var tvungen att komma tillbaka  xD Så jaa... vad kan man säga? -.-

Snacka nyss me pappa o han sa att de e har vart GRYMT varmt dom senaste dagarna i OC .... runt 35 grader -.-  Jag orkar inte åka tillbaka till värsta ökenlandet xD önskar dom hade Sveriges svala väder <3<3<3 Många tycker att jag är helt konstig för att ja älskar de, men vad ska ja göra, de e faktiskt skönt :)

Och som ni ser så har jag ändrat bakgrunden till en grym bild som igentligen är en blomma (Tistel) fast mkt ljusare (pågrund av flashen)....

Nåra människor ja måste kontakta och göra något med är: Tvillingarna, beckham, friiday,titti, jessi o linnea, Hela fotbollslaget, och en massa mer!!!!!!! Ja har fullt upp som ni ser... de e ju trots allt bara 22 dagar kvar :O! Sen ska ja tillbaka hem.

Peace and Love,
Sepideh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0