Fett Mysigt

Shulululu :)

Igår var det grönan som gällde ... perfekt väder :) Var där med: Fanny Panny, Issaaaaa, Olivo Garrido, Joanees, Ricky, Rajat, o den där iranien xD Adrin :))))  heheheh hur som helst var det fett kul.... men kom hem väldigt sent... var hemma vid halv tolv dåe.................

Idag så var jag ute och joggade , kändes hur skönt som helst att göra de efter en hel veckas förkyldning -.-  och så läste jag ut min kära Harry Potter 7 bok :'( Jag är demprimerad nu!!!!  Nu har jag ingen bok med så mkt spänning som HP  som väntar på mej på morronen när jag vaknar  och på kvällen innan ja ska sova :'( man blir ganska ledsen :'( Men de finns inget att göra åt de nu när den e slut :(  Annars så ska ja sova över hos min farmor :) ,, jag o min faster planerar för en myskväll :) Ska bli Fett mysigt som rajat alltid säger xD :)

Dags att gååå dåe, 23 dar kvar tills de e dags för Amerika ...........

Love Sepideh<3 

Kommentarer
Postat av: Maryam

Skitsnygg header :)

Bor du bara i OC för tillfället eller har du flyttat dit? :)

2009-07-23 @ 22:45:30
URL: http://maryamg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0