Gästbloggs inlägg - Medha

shuuuuuuue, va händer människor?
Detär Sepidehs trilling som skriver just nu. HAH! ni visste väl inte att hon har en trilling??
iaf, just nu så är vi i bibblan;) Jag läser "a thousand splendid suns" den är sååååå bra! någon som har läst den? Sepideh läser just nu, den där tråkiga harry potter boken.. 7 då.
hahahaxD ehm......
jag tänkte bara skriva att jag har väldens sötaste trilling, som är otrolig rolig att umgås me. Grym tjej! Ingen har nog en  så underbar kompis, som jag har. I looooove Sulle! She's my Sunshiiiine! <3
 nu blir ni väl lite avundsjuka? såååjaaa. Allt kan inte va perfekt i välden! ;) hahah xD aja, dags att läsa.  buuuubay!
 love from medha :)<3
KRAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0