Harry Potter <3<3<3

Shuuuuee alla människor!! :D Idag är jag på väldigt glatt humör!! :D Det är nämligen så att jag har varit på bio och sett Harry Potter 6 Premiären!!!! Såå jäkla grym! It was a hell of a movie!

Just nu så e min topp tre på HP filmer:
1. Harry Potter och halvblodsprinsen (6)
2. Harry Potter och den flammande bägaren(4)
3. Harry Potter och hemligheternas kammare (2)

Alla dom e sååååååå bra <3<3<3<3 Så imorrn ska ja dra till biblioteket och låna den sjunde boken !! Jag kräver att få veta vad som händer näst!

Annars så har dagen varit stressig men kul :) Sov över hos Tvillingarna och sedan stack ja till görväln! :)
Imorrn blir det Linnea och Jessika dag <3 :)

Looove Sepideh<3

Kommentarer
Postat av: Sheila

Vad kul! Jag vill också se den :)

2009-07-16 @ 08:52:50
URL: http://missmexicoiran.blogg.se/
Postat av: Jessika n_n

abo! Hallå första Hp va ju grym! :O XD

2009-07-17 @ 14:31:39
URL: http://xmsjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0