Hiiiiiiigh school :)

Shena mittbena :D

Bilder får vänta tills imorrn :D men unu är jag hemma :D hihih

Till M&M : JAG bloggar inte alls 1 ggn i månaden! ska visa er att ja kan blogga oftare!!!!!!!

Meeen tills dess, nästa månad så ere UDDEVALLA som gäller :D längtar som en gris :D hihihihi  och snart (8 september) börjar HIGH SCHOOOL :OO på ett sett ere bra men på andra sätt ere GRYMT dåligt! orkar inte me skola nu! Slet ju som ett djur förra året.. men de löna sej :)  har ju bra betyg nu dåe :)  Sen så har vi fotbollen :) måste gå på ''try outs'' för High school laget! :D hoppas ja kmr in :) annars i stort sett så e jag väldigt nervös.. jag e nervös när ja t.o.m. går in på deras ynkliga skolhemsida!! :O vet inte vrf meen de känns så stort! kan fortfarande inte förstå att jag bodde i sverige för mindre än 1 år sedan och nu liksom... USA :O  its overwhelming sometimes .. men ja klara mej !

Love Sepideh <3 :)

Kommentarer
Postat av: Maryam

ååååh jag vill oxå bo i USA! Jag är sjukt avis på dig, du ska bara veta hur avis jag e hehe :P

2009-07-12 @ 20:44:10
URL: http://maryamg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0