seeeg uppdatering.

Shue.. Just nu e ja hos min farmor... men när ja väl kommer hem, då ska ja koppla in USB-kabeln till kameran och ladda upp alla bilder som ja tagit här i sverige :D Hahahhah kanske någon video också!  Såå checka in de snart! :D

Annars så chillar ja hos min farmor, ska sova över här, och kommer hem på lördag typ :)  Frida e i Sthlm igen!  :D Titti e hemma från Frankrike :)  :)  Och mitt träningsschema har redan börjat :D  :) Jag tror att vi måste springa 4 km 3 ggr i veckan o sen styrketräning... :) Ser lovande ut! :D  hihihi  På onsdag e de harry potter 6 premiär och Jag, megha, medha, becka, jossan o jenni ska dra o se den!! :D Jag längtar sååååååååå mkt! Men först, på söndag kväll ska kanske ja, becka o hennes mamma dra o se änglar och demoner! :D har läst ut boken nu.. så ja e fullt informerad :D

Men imorrn så bloggar jag mer! I promise medha! :D

Lovee Sepideh <3<3

Kommentarer
Postat av: medha & megha

nää men äre sant! skaru verkligen blogga en gång till under den här månaden?! du som bara skriver 1 gång per månad! det är ju ett mirakel SEFFI! Men tack så JÄTTEmycket! <3 LOVEU!

2009-07-11 @ 12:33:50
URL: http://lifeastwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0