I cirkelns mitt.

HEEEEJ HEEEJ :D Fortfarande sjuk.... suck -.-       Ja vaknade iaf klockan 4 imorse av att ja knappt kan andas xD  Sen så satt ja i sängen och läste Harry Potter 7 :) Hihihihi  Just nu så har ja huvudvärk ^^ meeeeeen ja ska fortfarande gå ut :) Måste få lite luft!!

Sååå.. Just nu så läser jag '' Dan Brown: I Cirkelns Mitt (Deception Point)'' ( Han skrev Da vinci koden och Änglar och demoner) , plus Harry Potter 7 :) två böcker på samma gång.. de går sådär dåe xD men ändå :)      Hitills så rekommenderar jag båda..  har bara läst nåra kapitel från båda såå....  

''I Cirklens Mitt'' handlar om :
 I cirkelns mitt inleds med att NASAs personal gör en häpnadsväckande upptäckt. En urgammal meteorit hittas begravd i en arktisk glaciär. Prov tagna från denna meteorit visar att det finns fossiler efter en slags gråsuggeliknande livsform inuti den, vilket ger upphov till spekulationer om att människan inte är ensam i universum. För att utreda denna fråga kallas ett antal civila vetenskapsmän till platsen för att undersöka fossilernas ursprung och verifiera NASA:s fynd. Bland dem finns underrättelseanalytikern Rachel Sexton och den karismatiske akademikern Michael Tolland. Innan man hinner offentliggöra sina slutsatser avlider dock en av vetenskapsmännen under mystiska omständigheter. De återstående vetenskapsmännen inser snabbt att allt inte är vad det verkar vara under det att de kämpar med att skilja sanning från lögn. De fastslår snart att meteoriten är en förfalskning (de påstått utomjordiska insekterna är i själva verket fossiler efter jordiska jättegråsuggor) och att den placerats i glaciären genom att man borrat sig igenom polarisen. Michael Tolland och Rachel Sexton jagas av den militära specialstyrkan Delta Force, som med alla medel tänker dölja sanningen. Deras enda hopp om överlevnad ligger i att ta reda på vem som ligger bakom den mästerliga bluffen.

Den låter fett grym! :)  Men ska gå och laga mat nu :)
Loove Sepideh <3

Kommentarer
Postat av: becca

den ÄR grym :D bättre än änglar o demoner ;) puss <3 <3 <3 <3

2009-07-18 @ 18:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0