Äventyr med småglin :)

Shena mittbena :D

Fortfarande lite sjuk, men på bättrings väg :) e snart helt frisk :)
Ja ska dra till grönan på tisdag med nåra '' engelska ungar'' ( människor som går/gått i engelska skolan)  och ska ha kul? xD heheh aa de ska ja :) ja kan ju passa på att nämna vilka som ska hänka me: Jag, Issa, fanny, olivo garrido, fardowsa, raj-ja ska bli den största rapparen i usa-at, rickardo, jessi, linneaorna, och sedan joanes? vene om han kmr ....   hur som helst. de kmr bli kul :)    

en händelse som hände igår efter att jag hade badat (dumt gjort av mej, med tanke på att ja e sjuk) i jessi's pool... Ja och medha va på väg hem (megha tappa nycklarna så hon gick tillbaka med jessi) , vi va sugna på att plocka lite körsbär från ett ställe precis utanför medha o meghas hus, men vi såg nåra 6 ? 7? 5? åringar stå där o smaska i sej våra så kallade ''efterlängtade körsbär'', så vi blev sura -.- ..... när vi kom närmare trädet så börja små ungarna(dom va 3 st.) prata me oss... så här såg de ut:
Småunge: Hej vad heter ni ? hur gamla e ni? 52 eller?
Sepideh: hej hur gammal e du? 3 eller?
Sepideh: De e inte bra att plocka körsbär från andras tomter( ja megha o medha gör de 24/7!!!), polisen kan komma och ta er.
Småunge gråter plötsligt: MEN JA VISSTE INTE!!!
Sepideh och Medha tittar på varran helt förvirrat o garvar
Sepideh: Chilla! Polisen kommer inte idag.
Småungar(alla 3): Fegisar
??????? Fegisar? va fick dom de ifrån???
Sepideh: aboo, Polisen kommer komma !!!
Småunge går ifrån sina vänner till andra sidan gatan och grinar: Men jag lovar! Jag visste inte!!! :'((
Småunge till Småunge: FELICIA!! Dom skojjar bara!! Kom tillbaka!!
Småunge(felicia) fortsätter grina stort: MEN JA VISSTE INTE!!!
Sepideh: Vaaah xD Ja skojja bara!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHHA
Medha: HAHAHHAAH Mobbade ! 

 Och där stog jag och medha o dog av garv xD

De va nog allt för idag! Vill passa på att gratta Shaina som fyllde år igår :) <33<3<3<3 Grattiiiis <3<33 :D



Ett klipp på mej och megha :) Tagen från Jessi :) Ja showar off me min skills :D Nääe, ja skojja.. ja misslyckades i mina tajta jeans xD

Enjooooy :)

Love Sepiiideh <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0