Zlatan i barca !!! :D <3

Shuuuue :)

Kom precis hem från en dag på stan me mamma o hennes polare :) Vi åkte först till slussen... och därifrån gick vi till gamla stan... där käka vi på en lyxig italiensk resturang (min favvo) och ja försökte mitt bästa att se ut som en ''dam'',  vilket menar att ja använder mej av den vett och etikett inom bordskick jag lärt mej under alla mina 15 år.  Jag antar att ifall någon annan satt och titta på mej medans jag ät, så skulle de nog se väldigt intressant ut...hihihi Bortsett från mamma och stan, så va ja ute och jogga idag(mina 4km), spela fotboll.. elr träna bara på skott för mej själv (jag har ganska hyfsade vänster skott nu :) ), och sedan efter de så va ja me titti för en liten stund, hon gav mej nåra fina grejer från frankrike så tack så mkt för dom :) <3         

Imoooorrn ska jag spela fotboll me tvillingarna och deras kompisar :) Och senare på kvällen är det SLEEEPOVER som gäller me fanny och issa :D:D:D:DD yippie :D

OCH hörde ni om att ZLATAN HAR KOMMIT TILL BARCA :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D::D <3<3<3<3<3<33<3<3<3 Yipppiiee Real kmr förlora i år IGEN! hahahah :D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0