aaahh ni måste prova <3:)

Shuuueee :D

Jag har bästa spelet! Ni måste prova den!  Hur irriterande som helst.. men ganska roligt ... De e typ ''hitta 3 fel'' .... Jag brukar vara VÄLDIGT bra på detta, men tyvärr så suger jag just nu... hehehe men iaf .. eran tur :)

Här är hemsidan :

http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf 

HAHAHAHAHHAHAH till er alla efteråt .. eftersom ni kommer aldrig hitta xD Liksom ifall ja inte kan hitta, hur kan ni??

Do you dare to challenge me?

Måste chilla vidare ... Miss you momma<3

Loove sepideh <3

Kommentarer
Postat av: Jessika n_n

ASSÅ PÅ GUD SEPIDEH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG DOG!!!

XD Min mamma sprang upp bara för jag trilla ner från min stol och hörde mig säga/skrika ``oh shit!!!´´ XD

Nu kommer jag inte kunna spela data spel längre XD



2009-06-04 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0