Meffa o Megha <3<3

Idag är det Megha och Medha's födelsedag :D !!! :D

Hiihihih.. dagen började med att jag gick hem till M & M  kl. 08.30 ... Sen ja, o deras föräldrar kom me tårta i först medhas rum o sen meghas! :D  rooolit.. Sen så käka vi tårta såååklart! :D Vid typ 12 tiden så bila vi alla till Västerås o stor shoppa i Ginatricot eftersom de va STOOOOR REAA!! Handla 4 grejjer för 313 spänn.. mirakel? ååååh , ja ville handla sååååå mkt meer.. men hitta inget bra! Vi käka på donken ( en happymeal) :D ,, och sen 30 minuter efter stack vi hem! :D De va gryyyymt kuuul!  Ja hade planerat att gå me min familj till bion o se the proposal... men till vår tur, så va alla biografer som e nära FULLBOKADE -.- GRISAR!  Men nu ska jag iaf sitta hemma o checka på Spanien vs. Usa matchen med familjen ist!        Jag hoppas att Megha och Medha har den BÄSTA födelsedagen EVER! För i år blirom 15 !! :D I looove u myyy triplets!! Ur the best!! Happy Birthday!! <3<3<3<33<3<3<<33<3<3

Looove Sephidi! <3 Hahahahahahahahh
 
                                              

Kommentarer
Postat av: megha & medha.

THANK YOU SO MUCH! LOVE YOU TOO MY TRIPLET!

du är bäääst! <3333

2009-06-25 @ 00:31:54
URL: http://lifeastwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0