New Moon <3<3

 Heheh Hej igen :)   Snacka om att ja e på gång med bloggandet idag! :D

Idag så har jag latat mej reält!  :), har suttit på soffan hela dan.. MEN ja har käkat frukt ist för junk! Gick nyss o duscha o känner mej som en heeeeelt ny människa :) ahahahahahha   och OMG OMG... just nu ere MTV Movie awards på tv.. och ja såg en sneak peak på NEW MOON!! Såååå jäääkla gryyyyym!!  Ja längtar som en åsna för att se den där filmen... och ja är fortfarande väldigt sur på den där ''personen'' som vann 2 biljetter till premiären av New Moon i Sverige... Wish I was there to go with her :'((((( !!!  

Konversation mellan Frida och Sepideh:

Friiday: Va ska du göra i midsommar dåe?
Sepiideh: Ska nog hänga me familjen o polarna,, dd?
Friiday: Käka me familjen, sen ska ja dra ut me polarna.
Sepiideh: Vänta, kmr du vara i Stockholm dåe?
Friiday: aaaaa :)
Sepiideh: Ja e oxå i Stockholm.
Friiday: VAH? NU?! NU?!
Sepiideh: HAHAHAHHAHAHAHAAHHAHA
Sepiideh: Neeejee ! xD Ja e i Stockholm när det är midsommar!
Friiday: AHA!! Sheat,  mitt hjärta stanna för 2 sekunder!
Friiday: Ja svär, ifall du vore här nu... Ja skulle döööö!
Sepiideh: You never knooooow. :)

Hehehe Gav Fridah en hjärtattack :) I'm sooo nice.

See ya later :)
Love Sepideh <3<3

Kommentarer
Postat av: becca

HAHAAHAH XDXD Ja det skulle jag också vilja att du gjorde gumman, vi skulle sitta där och dregla ihop <3 men "NÅGON" har ju valt att bo på andra sidan jorden..-.- såå jag måste ju gå med någon annan...:(

2009-06-01 @ 19:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0