Ett hjärta till er där ute.

Hej,

Jag, Sepideh, har missat många chanser i livet, och för varje gång jag missar yttligare en till, så svider det för alla chanser jag missat inkluderat en extra. Jag måste erkänna att det är väldigt svårt att le vid dom tillfällena. Jag personligen blir gråtfärdig och vill bara slänga mig själv i väggen och börja gråta. Men så finns det människor i den här världen som kommer från ingenstans och bara '' make my day ''. Till dom människorna i den världen vill jag säga tack till, för ni anar inte hur många liv ni räddar från depression.     

Ni undrar säker vilka chanser det är som jag missat. men låt mig bara säga så här: Det handlar om chanser inom fotboll.  Och för er som känner mej närmast vet nog hur mycket fotboll betyder för mig.

Så tack elsa, och förlåt att jag någonsin glömde vilken underbar person du var.

Love Sepideh.
                                     


Kommentarer
Postat av: Elsa

haha , du är bara för gullig , tack så mkt <3

som jag sa förut så är jag säker på att du kommer få din stora chans ;)

2009-06-20 @ 14:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0