rescued

Sheeena :)

Ja måste ursäkta för den konstiga bloggdesignen :D men mina kära vänner ( tvillingarna) ska hjälpa mej att fixa den såååå, IM RESCUED!  För dom som inte såg Italien vs. Brasilien matchen , Brasilien vann och det blev 0-3. Igår spelade Spanien vs. South Africa, spanien vann, och de blev 2-0 :D  Och btw.. dessa lag spelar i FIFA Confederation Cup inte i VM kval . :D 

Imorrn ska jag, tvillingarna och elsa jogga till görvälnsbadet.....mkt springade :D me likey!  resten av dagen får vi se va som händer,,,

Just nu så ringde hamid xD o snack om Irans historia och allt i en hel timme! ja la på klockan 02.20 efter att jag börjat prata 01.35 .... mkt pratande här!

Ska soova nu

loveee Sepideh <3<3

Kommentarer
Postat av: Maryam

bor inte du i O.C eller har du flyttat tillbaka? :)

2009-06-22 @ 09:57:35
URL: http://maryamg.blogg.se/
Postat av: sepideh <3

maryam : Ja bor fortfarande där.. men ja är i Sverige på resa hahaha :D ska vara här hela vackra sommarn! :D Seeen ska jag tillbaka och börja high school! :D

2009-06-22 @ 21:57:41
URL: http://oclife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0