pratstund.

Shue shue :D 

Grymt  väder idag!!! Ja drog nog me mej Californien hit  hehehe :D  På tal om Californien , idag var det Farsdag där borta! :( ja saknar min pappsen!  Är inte där för att ge min pappa en kram och present! :(  Miss you dadi <3<3 

Till lite mer gladare saker.... idag så sprang ja megha medha o elsa till görvälnsbadet. Det var jätteuppfriskande xD Vi sprang som vi aldrig sprungiiiiiiit!!  De va ganska långt men de va rolit... sen på hemvägen så gick jag med medha och prata om allt! först om hur orättvis världen är mot kvinnor.. när det igentligen är kvinnorna som föder LIV! IQ befriade människor som underskattar oss! -.-  Meen sen så hade vi en liten diskution om nelson mandela och alla african american igentligen har lidit! och ja berätta hur sur jag va på alla fula rasistiska männsikor!! Och tillslut så berättade jag och medha för varandra om hur mkt vi njuter av att hjälpa folk! :D Hjälpa fattiga männsikor  genom att ge dom mat eller pengar... ja du, det glädjer mej iaf!  Det var en nicig pratstund iaf! Vi lärde oss mkt om varran!

Sen på kvällen stack vi till graninge.. vi spela lite fotboll men kom snabbt hem! :D  de va sååååådär, ja har liksom haft roligare stunder på graninge då vi t.ex. utklassar massa stora människor! hehehe ja skryter jag vet ,, men min poäng är att de va okej.. inte den bästa kvällen :D

Ska dra nu .. ha det bäst <3<3
Love sepideh <3

Kommentarer
Postat av: megha & medha.

hahahaha, jaaapp. det var en underbar walk! med massa prat, och nytt man fick veta om sulle! <3<3<3<3<3<3 loooveu

2009-06-23 @ 12:59:08
URL: http://lifeastwins.blogg.se/
Postat av: Maryam

hej! Skulle bli super-duper glad om du röstade på mig som veckans blogg hos www.shms.blogg.se :)

Ha en bra och härlig dag <3

2009-06-24 @ 19:48:14
URL: http://maryamg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0