Wiihuu.

Shuue :D

Idaag så ska jag vara me the twiiiiins.. sooom fyller år på onsdag!!! :O 15 år azzo! ja hade planerat att dra till stan med medha idag för att köpa present till megha.. och sen till stan med megha imorrn för att köpa present till medha.. HEhehe confusing? I knoow xD Men de är ju mina käääära småååå trillingar ,, sooo ,, de e klart jag hjärlper dom , ÄVEN om ja måste missa nånting väldigt VIKTIGT!!!!! 

Transformers 2 har biopremiär den 24 Juni!! Omg.. I'm sooooo gonna be there to see it!  <3<3

Hoppas alla har det bäst och lycka till med allt ni gör <3

Love Sepideh <3

                     trillingar.
Hahaha mobbad bild men megha till vänster, jag i mitten, medha till höger :D <3<3

Kommentarer
Postat av: Elsa

haha , vad söt bild xD

eeuw , jag stör mig på transformers :P

2009-06-20 @ 14:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0