Fernando Torres Födelsedag... <3

Go Morron allihopa :D !! Having a good week?  Hoppas ni har haft de , för min vecka kan endast bli beskriven som : W I E R D  ...... De komiska med det hela va att jag hade ett konditions test .. vi skulle springa 1.6 km = 1 mile... det är ungefär 4 varv runt båda fotbollsplanerna vid Graninge ... men iaf... gissa vad jag gör? joo .. ja springer ett EXTRA varv utan att veta om de! så ja sprang 5 varv och min tid blir typ 10.08 ! Ja ba : VAAAH Neee! Vaf** hur jäkla ''out of shape'' e ja?    Stupidness of me of course :))))) :D Hhihihih Min tid däremot skulle va 8.26 :) Ja räkna heheh .. Men gjort e gjort,,och  ja har beslutat att ja ska göra om testet .. så de betyder att ja ska springa igen ://  Suuuuuckkkks ...

OOOhhh ! JA MÅSTE PÅÅMINNAAA ALLA! DE VA FERNANDO TORRES FÖDELSEDAG IGÅR! :D Hihihihihi den 20nde!  HAPPY 25TH BIRTHDAY! I adore that freakishly, awesome , the most beautiful person on EARTH ! He is THE best. 
Såå gratta honom :D <3<3<3<33<3<3<3

And also.. De va persiskt nyår igår/ idag... :D Såå Nouroozetan mobarak! :D Looove everybody!  Have a awesome day!

Byyeeeee <3<3<3           -Sepideh P-

Kommentarer
Postat av: becs

asså sulle lilla -.- det där har du ju fått om bakfoten TOTALT.... assså det är ju jag som är the most beautiful/awesome/best person on earth o sorry min födelsedag är om en månadXD vad ska jag göra med dig?? först namnet fel o sen datumet vad har de gjort med dig i U.S??XDXDXD:D

loooove you <333

2009-03-21 @ 15:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0