Yo! ;)

Hej hej! fööörlååt , förlååt , förlååt för att ja inte har skrivit på nästan 1 månad! Andledning: Jag och min familj flytta in till ett nytt hus , och hade NOOO internet försen nu :D plus ingen tv :OO försen nu ofc :D!!   För att tilllägga... I love my room ^^ :D and ofc my house! OCCH min garderoob! För er som har vart i mitt förra rum ... hoppas ni minns den stora garderoben .. för jaa den här garderoben e större ^^^^^^^^! Hihihihihi :D  Jaaa kära ungar , vad mer ska jag berätta om? Ni som läser e grymt välkomna att ställa frågor om sånt ni undrar o så... I only love when u ask :D
Bara så ni vet .. Sepideh has become a reading GEEK xD :D Ja har börjat läsa mkt böcker ,, omg e ja inte  varenda förälders drööm xD ?  Och hahahahhahahaha för typ 1 ½ vecka sen så tappa ja rösten ... och därför kunde ja inte prata under lektionerna xD vilket gjorde mej till varenda LÄRARES dröm xD Hahahah   aja , har inte så mkt mer att skriva om dååe..  well.. Hasta la vista :) <3<3 Love u guys <3<3<3       

Love Sepideh <3

Kommentarer
Postat av: Rafal

ååååh SEPIDEH !!! :D:D<33 fan va kul de måste vara att bo i USA hihih avundsjuk (a) <33

2009-03-07 @ 22:40:54
URL: http://rafalmelko.blogg.se/
Postat av: Adriana

bilder på huset :P

2009-04-05 @ 03:13:21
URL: http://aadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0