Fotbolls dikt.

Shue shue :) Äntligen blev ja klar med min fula idrotts upsatts!  Vi va tvugna att skriva om ett tränings program för 75 dar ( vilket e hela sommarn) , azzo min uppsats blev 7 sidor xD ! Jääääklit mkt info!!! Och så hade ja en läxa där ja måste skriva en dikt på en sak.. ja valde att skriva en dikt om min fotboll som ja nu har skrivit på :D Ja laddar upp bilder i morrn :D De komiska nu e att efter min engelska lektion, då kommer ja spela fotboll me samma boll hehehehhehe och TYÄRR så kmr texten att suddas bort *oops* , who cares though....     

I'm soon back in sweden :D Not much left , barely a month! Sweeeeeet! :D

Dags att sova :) Godnatt allihopa :D hehe  vi hörs imorrn

Looove Sepideh <3 :)

Kommentarer
Postat av: becca

SNAAAAART SULLE <33333 läängtar mer än jag kan säga tills du kmr :D:D:D:D sry sis jag kommer vara som ett plåster (A)heheh looooove you (L)

2009-05-10 @ 13:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0