Spectrum <3

Ellloooo :D

Idag ska ja dra till Spectrum , ett shopping centrum som tonåringar har invaderat,  Ja kommer såååklaaart ta lite bilder o lägga in dom sen :D Hehe   Sen ska ja käka glass på ruby's, en gryyyyyym resturang som ja älskar, och senare kommer ja dra hem o ha film kväll :D  Sweeet huh? :D De skulle va även mer perfekt ifall ja kunde spela fotboll idag :D :D <333 Hehehe men de gör inget, ja kommer ändå spendera hela min sommar på graninge soo noo need to worry :D  

plus... igår så skulle vi presentera en dikt som vi hade skrivit på ett objekt.. ja skrev en dikt på min fotboll så klart :D... efter att ja hade presenterat den så va ja tvungen att lämna den i en låda >:(  såå nu e ja utan min gulliga fotboll för ja vet inte hur länge buuuuuäääääähhh :'( Fula mrs.nicol!   

en sista sak innan ja går!   ja har värsta historien att berätta!  ookej ,så våran ''object poem'' va ju tills fredag , o ja såklart skulle skriva på min fotboll..... men ja hade träning innan , så ja va tvungen att ta me min boll..... *suck*    Och kan ni gissa va som hände? -.- Ja glömde min boll!   typiskt mej! Ja glömmer den när ja måste skriva största projektet på den! Snacka om otur!  men iaf,, ja märker att ja glömt den när klockan e 21.30 , så ja blir hysterisk och drar me min brorsa till fotbollsplanen! De tar ungefär 15 min att dra dit ,, och väl när vi är där, så ere helt mörkt!  åsnorna som jobbar där tänker inte på att sätta upp lampor , så där springer ja, på en ENORMOUS fotbolls plan i mörkret, snubblar minst 5 ggr och letar efter en liten boll!!  Stupidity e mitt nya namn xD !  Iaf, ja hittar inte bollen , så ja blir även mer hysterisk  för ifall ja inte hittar den, då kan ja ju räkna med ett IG i engelska... vilket ja VERKLIGEN inte behöver nu!  Men ja drar broshan till en affär ( walmart in this case)  , som igentiligen ska stänga klockan 22 , men av någon Mirakulös anlending så   stänger dom 23 :DDDDDD  Såå ja köper  min boll och får ett MVG :D Yeeyyy meee! :D Hihihih de va min lilla historia, och GOD BLESS WALMART <3<3 rädda mitt liv fan! 

Sees snart :D Byyye <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0