Kööörkort :)

ELLO människor :) !  Wzuup?

8th grade Dance börjar närma sej väldigt snabbt, jag har skaffat klänning, skor, och alla andra grejjer :) it's gonna be sooo fun!  De sugiga e att de bara e 2 timmar..... :/ men de e iaf 13 dagar kvar :)

Idag så stack jag, mamma, och min farbror till Laguna Beach... och azzo den mest oväntade grejjen hände!  3 Vild delfiner dök up från ingenstans! De va sååååååååååå cooolt! Men såklart så ska ja ha otur och glömma kameran hemma, så typiskt mej.  De där va nått ja kommer komma ihåg ett långt tag :)

På måndag är det memorial day, vilket betyder att någon människa gjorde något i historien som andra människor vill komma ihåg genom en dag?  Anyway, ja e ledig på måndag :D    

Och sista men bästa grejjen!  Om 3 månader får ja börja övningsköra!!!! SWEET.. Ja får mitt körkort när ja e 16 :DDD och de e om typ 9 månader :DDDD  plus + då går ja i high school och kommer köra bil till skolan :D HAHaahhaahhahah Imagine that! :D  vaa chill :)

Okej då kära människor, Sov gott eller rättare sagt, God Morgon <3 :)

Later, Sepideh<3

Kommentarer
Postat av: Jessika n_n

Jag e fett avis!

Du kommer åka runt som värsta coolingen och med värsta coolaste bilen medans jag kommer åka runt med min moppe XD Ja, moppe får duga för lilla mig XD

Men kommer du kunna köra bil i Sverige om du fått körkort där? O.O

2009-05-24 @ 16:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0