Onda jag ^^

Hej Hej :D okej, såå nu har vi lite förslag om vad ja kan skriva om: MEJ :D hihihih woow, som om ja inte gjort de for the past 3 months xD 

- Såå idag är det '' open house '' i skolan, vilket betyder att man går tillbaka till skolan och snackar med lärarna... alltid lika roligt att showa off med sina grymma betyg :D haha  Dom kommer bara säga bra saker.. de e va alla andra säger dåe.. men vi får hoppas på de bästa! :)

- Igår så klippte jag min lugg... :D den blev grymt snygg ( ser bara lite kortare ut) men jag blev väldigt nöjd! :D Jag lägger in bilder så fort kameran e fixad.. den e lite konstig just nu, I'm truly sorry for that! :(   men ja lovar, ja fixar den tills imorrn o då kommer minst 5 bilder :D

- Ja tror ja redan sagt de här: men ja kommer till sverige om 3-4 veckor :D anlendingen till att ja inte säger vilket datum ja kmr, är för att ja ska överaska alla mina kompisar, ja kommer inklusivt filma deras reaktioner och lägga in dom på min kära blogg :d :D Hahahhaah  :D Såå till mina kompisar: Akta er för en männsika med mörk brunt hår och en kamera i sin hand! :D   Hihih   Jag garanterar er människor som läser min blogg.. ni kommer njuta och garva asset av er :D hihihih :D

Det var allt från mej dåe :) ja bloggar imorrn igen med bilder :)

Love Sepideh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0