Spööregn :) <3

Hej hej :D

Fööörst och främst.. jag vet att jag har vart väldigt seg med bloggningen, sorryy for that :)

Men nu får vi köra igen dåe :D Kommer blogga varje dag tills ja kommer till sverige :D Ja kommer blogga dåe oxå , men inte lika ofta tror jag .... soo back to the subject... Lite uppdateringar inom Champions League :D BARCA vann <3<3<3 Krossa Manchester United med 2-0 :D hahahahhaa , Jag var tyvärr inte hemma för att se matchen, så ja ringde pappa från skolan, och han sa att Barca vann........ Stackars alla människor i min skola som gilla Man. United, stackarna blev såååå mobbade av mej :D Ahahahhahaha  Jag njööööt sååå mkt!! :) <3<3<3

Det är 1 vecka kvar until the ''big day'', Näee hahah de e bara en dans, de e bara ja som tar det som om de vore den viktigaste saken i världen !  Men ja e excited de e ju trots allt min första dans! :) hihihi

Idag , så spela jag fotboll i regn :D De va sååå kuul :D Ja älskar att spela fotboll i spöregn :D Men de påminner mej om den dagen jag berätta för mitt fotbolls lag att ja skulle flytta till usa... De börja med typ soligt väder, senare så började de spöregna, De va sååå komisk och ledsamt... alla i laget grina i typ 1 och en halv timme <3<3 Ingen kunde konsentrera på att träna utan alla ba grina!   De va nåra äldre killar som satt på en bänk vid planen där vi spelade... Dom såg ut som frågetecken ... Dom fatta tydligen inte vrf ett HELT LAG bara grät!   I still love my sweet team <3<3 Dom gulligaste människorna på jorden :) ( det inkluderar mina andra vänner som inte spelar i Fc me ) :) <3<3

Måste dra nu,
Love Sepideh

Kommentarer
Postat av: becca

hahaah jag kommer ihåg det mer än väl..XD we looove you too honey <33 din tröja är fortfarande din;) ingen får den, it belongs to you forever :D

2009-05-30 @ 13:39:57
Postat av: Sosso

Gaaah , sullbull.. jag va inte ens med den dagen :'( and GO FOR IT på dansen ^^ SHAKE IT :D



MISS U :)!!! <333

2009-05-30 @ 15:06:15
Postat av: Anonym

Sulle, jag kmr också ihåg den träningen, jag svär de var den värsta träningen i hela mitt liv!! ILOOOVVEEE UUU TORRES :) <333 många kramar och pussar din ronaldo xD <33333333333

2009-06-17 @ 21:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0