Ouuuf ja e grym :)

Här är jag :)

Shulululu :D de va ett tag sen ja sa de där ^^ :)

Hoppas ni alla mår braaa.. :D för själv mår ja prima hihi..  ska berätta om en rolig grej :D heh idag så blev ja kallad till expeditionen a.k.a office. De va i sista lektionen , då en människa kommer in med en lapp o ger den till lärarn... hon ba : sepideh , du måste gå till expeditionen.   Ja svär , ja ba: daaa daa daa daam! nu e ja i trubbel ....  Min kompis ba : vart skaru ? ja ba : eehm , office eheh , han ba: Omg sepideh e du i trubbel? fåå se på lappen!  ja ger den till honom o han tittar på den för nåra sekunder o säger ba : va fan haru gjort? ja har hamnat i trubbel 500000 ggr,, o ja har aldrig blivit kallad till expeditionen av den här männsikan ( namnet på en lärare som jobbar där), Lycka till!  Ja ger honom en suuuuur min o börjar att tralla över dit o kommer in o ba :  e ja i trubbel?     nåra lärare vänder sej o ba: va e ditt namn?   ja ba : sepideh ,, men e ja i trubbel?!!!     Hon baa : Neeeeeeeej , nu e du ute o cyklar,, du e här för en inbjudan...
de där va TOTALLY oförväntat ... ja ba : ursäkta, sa du inbjudan ? för vadå?
Hon ba : Eftersom du har haft väldigt bra betyg hela året... Här i skolan har vi nåt som kallas 8th grade award ceremony o vi behöver bara se dina betyg från 6an o 7an för att se ifall du kvalificerat till nånting som kallas superintendent honor roll..
Ja ba : Jaahaap ,, så ja e inte i trubbel?  ja e här för att ja e grym ??
Hon börjar garva o ba: Hahhahahhaahha something like that
Ja ba : seeeweeeet , something to go and rub in my friends face... 

O sååå försätter hon att prata o sånt :D But that for sure made my day :D Hihihihihi 

Ooooch en annan grej ja e otroligt glad över! Mitt favvo lag, Barcelona, e i Champions league finalen :D HAHAHHAHAHAH In you face medha! ditt sopp lag kom ingenstans, precis som förra året, Byt lag!  :D  HAHAHA :D en vacker dag lär medha lära sej plus alla andra real madrid fans,, att deras ''älskade klubb'' suuuger xD  

De va nog allt för idag .... See ya soon :D

Love Sepideh <3

Männsikor ja behöver eran opinion! vilken tycker ni e finast, den här eller den där brun/vit/blåa klänningen lite längre ner?

Kommentarer
Postat av: Medha

Hahahah.. Jag blev fettförvånad assååå :O först såg att det stog 1-0 till chelsea, sen somna jag av någon anledning. Sen på morgonen när jag kom till skolan, sprang jag till killarna för att fråga vem som vann.. dom ba barca! jag dog. jag svär, jag var i chocktillstånd! jag var helt borta! Fy vad jag hatar barca, dom ääär sämst för mej och kmr alltid vara det!! :D för mej är real madrid bäst i världen, så deså sulle! :P <3<3<3

LOOOOVEU!

2009-05-08 @ 16:43:59
URL: http://lifeastwins.blogg.se/
Postat av: Linnéa G.K

men guud vilken underbar t-shirt! ;D

missing you! <3333

2009-05-08 @ 18:18:57
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0