Happiness is the best facelift :)

Shena :D

Så förra helgen var de halloween, hehe ja hade bästa kostymen :) en crazy sjuksköterska.. ja hade målat ansiktet porslin vitt o sen helt svart runt ögonen, sen hade ja fejk blod vid min mun. Det va bara sååå roligt att skrämma alla småbarn som titta på mej som om ja vore något monster från deras mardrömmar xD

Idag hade ja en presentation om The Beatles i min hälsa klass :)) De gick suuuuper :D fick ett väldigt bra betyg hehehe så idag är jag officielt ett Beatles proffs :D ASK ME ANYTHING! hahaha :D I dare you to! :)

Meeeeeeen, nu ska ja hård studera till morgon dages biologi prov :'((( Ibland undrar ja hur lång tid de är kvar till de e sommarlov igen, skulle verkligen behöva de nu, helt DÖD liksom, trött o grinig xD vääääärsta kombinationen -.- .

Omg, den här helgen kommer de bara bli drama -.- Mitt nuvarande lag ska spela en liga match mot mitt gamla lag som ja nyss sluta i ... UFT! de kmr antingen bli en katastrof ELR en riiiiktig vinst :D ja hoppas stort på en vinst! plus att i den matchen måste ja verkligen döda mej själv xD måste liksom springa HELA tiden, och spela mitt bästa spel för att visa mitt gamla lag att ja fortfarande e grym :D Ja har en känsla att de kmr bli kul, men väldigt intense! :))

Btw, ni vet ordet EXPECT ( förvänta), azzo jag har fått för mej att det finns ett svenskt ord som heter expektera... de låter vettigt o de passar, fast problemet är att de inte är ett ord xD hahaha de e en blanding mellan svenska och engelska, visar bara hur förvirrad ja e xD hahahaha anyway, erkänn att de kan vara ett svenskt ord någon dag??! ja tycker de iaf! :)

Peace, LOVE, Dance
- Sulle <3<3


Kommentarer
Postat av: shubzz

fjortisdunk is the best facelift xp

2009-11-11 @ 10:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0