always bad luck...

Shena Shena Shena Shena :))

Jaa, va händer imorrn?? elr rättare sagt idag??  hmm, låt mej se.. jo ja har ett prov som ja e väldigt säker på att ja kmr få ett C (G) på-.- Min känslofyllde, läringsrike, intelligenta Health(hälsa) lärare bestämde sej för att ge oss vårt 70-frågors test 2 dagar tidigare än de datumet han sa först( sa först att de skulle va på torsdag) men istället är det imorgon... ja känner absolut INTE pressen elr nått.. ja har ju trots allt läst på som en dåre.... NOT! Hade ju fan planerat att plugga på tisdag och onsdag :'(((( UGH!    Ja orkar inte skriva om nått annat än om hur sur jag är över de här, så sry, men ni måste stå ut me mitt gnäll ://             gosh, jag är verkligen lost just nu.. klockan e 23.30, min radio e på och låten ''where is the love? spelas nu, har verkligen ingen aning om va ja ska göra -.-'  ja antar att ja måste dra o plugga....  

Rolig fakta: Jag blir 16 om 4 månader och 5 dagar :)  goosh va snabbt tiden går, va ju fan 9 år igår xD och nu plötsligt är ja 15 :))

Peace, Love, and Dance  <3

- Sepideh P. :)


Kommentarer
Postat av: Jessika n_n

naww :( de va taskigt gjort av läraren :( Men man vet ju att Sepideh klarar det :D säker A+ dude :D

Hehe ;) man är inte ung för alltid seru, därför ska man ta vara på sin ungdom XD haha

2009-10-06 @ 23:10:04
URL: http://xmsjess.blogg.se/
Postat av: Zunil

Jag såg nyss på din profil här på din blogg att du skrivit "... to the end of the rainbow". :D Haha vet inte varför men jag känner mig fett stolt. ;)



Och du har inte alls alltid otur, det är ju antingen kakan eller bullen :P haha.



Och jag fyller år om 4 månader och 9 dagar! :) Just 5 stupid days after you :( But still one year before you hahaha.

2009-10-07 @ 18:22:43
Postat av: Sepideh den fina :))

jessi: azzo läraren är väääärldens snällaste men ja e fortfarande lite irriterad.. som TUR fick vi använda alla våra notes som vi tagit under alla lektioner :)))



Gosh :( ja känner redan pressen av min ålder! känner mej gammal :(((((

2009-10-08 @ 04:22:19
URL: http://oclife.blogg.se/
Postat av: Sepideh den fina :))

Grabben: hahahahha du vet inte vrf vah???? I bet u do! Jag vet att du vet att jag vet att du vet vrf! :DD



Ja kör me bullen, har alltid haft tur när ja valt den :DD u go with the cookie, since u like ''cookie jar''



Vem bryr sej om du e 1 år äldre än mej :DDD Ja kmr fortfarande få chansen att vara lika gammal som dej i 5 dar :D hahahah :D

2009-10-08 @ 04:26:54
URL: http://oclife.blogg.se/
Postat av: Zunil

hahahaha u lost me efter den första jag vet att du vet att.... :P



Cookie :D " I got a thing for Milano, Biscotti, Italiano, and i never turned some Oreos if u got those, Butter Pecan, Puerto Rican or them Oatmeal Raisin Asians, Hazelnut Brazilians, Macadenia, Caucasians..." - Cookie Jar by Gym Class Heroes! Första delen stämmer på mig perfekt : I got a thing for Milano :D Resten är okeeej.... Indian girls = Best ;)



U better enjoy those five days cuz I'm so bringing u down when i turn 17 :P

2009-10-08 @ 18:12:49
Postat av: Sepideh den fina :))

''Double stuffed or thin mint, it dont matter you gettin it

Cuz i gotta sweet tooth that'll never come loose and the fact of the matter is..'' Texten är väldigt skön xD ja gillar den där låten väldigt mkt:)) hahahaha well let me tell u that i got a thing for italianos :D skiiit heta :))



Ooooh those 5 days r UR last 5 days of youth! sen blir du GAMMAL :DDDDD (6) medans ja stannar kvar som en tonåring, så kmr du få rynkor o bli tvungen att använda käpp xD

2009-10-09 @ 09:17:01
URL: http://oclife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0