Graninge - minnen! <3 :D

UGH! idag fick ja ta om mitt yearbook fotot... I MATSALEN -.- !  fotografen hade plaserat sej på ett VÄLDIGT olägligt ställe.. nämligen i mitten av en av våra matsalar... vilket var väldigt väldigt VÄLDIGT  pinsamt xD  goosh, alla kunde se och allt.. hahhahahah jag tror de sluta med att ja förstörde fotot genom att se konstig ut xD ja kan ju nämligen säga att jag är väldigt bra på de .. Bevis: titta bara på mitt nuvarande Skol-idkort!  :((

T.A.C.K! Till Becka, Jessi och Shubi!! :D Halleluja att ni lever :) Medans ni andra människor har försvunnit from the face of earth!! xD Komigen komigen komigen komigen kommentera kommentera kommentera! :D


Hitta lite bilder på kameran :D från graninge :D


Lite girl power! Ja tror de här kortet va taget när dom
där killarna på andra sidan planen, spelade i bara kalsonger xD

INTE EN CHANS ATT JA TAR BORT! :DD <3<3

Jag tror ja visat den föreut xD men den e ba såå sköön xD

Peace, Love, and D.A.N.C.E      glöm inte .. kommentera nu!
-Sepideh S. P. <3


Kommentarer
Postat av: Jessie

HAHHA XD Fett rolig bild på Medha XD

2009-10-03 @ 14:19:38
URL: http://xmsjess.blogg.se/
Postat av: shubi

det blev en bra bild på mig :D

2009-10-03 @ 21:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0