Pizza a la sepideh.

shena shena :)

Först och främst.. jag vet att det har gått väldigt segt med uppladdningen.. men de senaste dagarna var de en deadline för alla projekt och prov.. så ja har inte haft så mkt tid att sitta vid datan.. Bevis: jag skrev 10 ½ sidor för hand igår... inte kul alls!

Men hursomhelst :) Eftersom jag har gått med i en rolig klubb i skolan(matlagning o stuff.. låter tråkigt, men de e huuuuur kul som helst :D ) så hade vi våran första ''meeting'' idag och vi skulle laga pizza eftersom de va italiensk tema :)  vi börjar me att få deg o pålägg o sånt så vi kan fixa våra vackra pizzor me allt möjligt :) Senare när dom är klara, så dela jag upp min pizza i olika delar.. och min kompis bredvid mej ba: hey, kan ja få en bit av din pizza och du av min? ja ba: sure :) vrf inte?  så vi bytte o allt.. sen så tog hon en bit av min pizza, o ba BLÄ! (ganska högt oxå) ja ba: vadd? hon ba: ja gillar inte den..    så hon tar pizza biten som hon redan tagit en stor tugga på.. skär av biten hon käkat på, lämnar en pytteliten bit kvar på min tallrik, tar sin egna pizza bit från min tallrik, skär den oxå, och lägger tillbaka VÄRLDENS minsta bit på min tallrik..   och där står jag o ba: what the heck was that all about??  

De finns många konstiga och snåla människor runt om kring oss.. de enda vi kan göra e att acceptera dom xD

Peace, Love, n'  Dance <3
-Sepideh P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0