wuuuuuhhuuuuu

SEG SEG SEG JAG E! :D hehehehhehe :D Igår va de en sjuk dag :))) Va inte så ''sjuuk'' men whatever.. that's past history :))   

Hursomhelst! ANNOUNCEMENT:  Honor Society, ett sådär nytt band,inte så kända, är väääldigt grymma :)) Dom har många catchy-iga låtar, ja tycker ni ska ta o checka ut dom :) they might be the new ''thing'' :))

Den här helgen ska mitt lag (EFC Edge) spela mot ett lag som heter Barcelona California!!!!!!!! och vilket lag är mitt favvolag?? JO BARCELONA, fast glöm inte Liverpool :D Huuuuur cooolt e de här!! :D hahaahaha Ja kommer spela mitt bästa, precis som Torres spelar hehe :)

Imorrn ska ja dra till en italiensk resturang me mina polare :) vi bestämde oss för att dra o käka ute :) En speciell person som ja tycker är vääääääldigt söt sa att han kanske kan kma :)) hihihi soo yeaa :) de kmr bli kul heheh

that's it for today :) Har det bra kära små människor
Kära hälsningar från den märkvärda Sepideh.

PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: J tjejen

My god!!!!!! You got a boyfriend!!!!! I need to see a picture damnit! XD

2009-10-22 @ 11:22:28
URL: http://xmsjess.blogg.se/
Postat av: Sosso

OHHHH SULLE, år sen o du har skaffa kille... WOWOWOW

bäst för dig att du la in en stöt ^^? annars kommer du ju ingen vart lilla gumman :)!



take care! Pözz pörej <33333

2009-10-26 @ 00:30:59
Postat av: Maryam

ååååh asså jag älskar ditt liv haha, jag vill också bo i USA :)

2009-10-29 @ 18:03:44
URL: http://maryamg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0