What a day. :)

Shena,

är äntligen hemma nu, funderar på att slöa framför datan o tv med veggie chips :D    Jag har 0% energi.. lika mkt energi som när eran mobil DÖR utav förlite batterier. :)) yuup ja låter jättepositiv ja vet :) but I guess u wanna know what happened on the tryouts today dont u?? 

Jag kom dit vi typ 9, lämnade in alla papper som ja va tvungen att fylla ioch börja typ snacka/stretcha me polarna.. efter typ 10 min så ropar tränarna in oss för att samlas, sen börjar vi värma upp lite med att springa lite fram och tillbaka. Efter uppvärmningen så bad dom oss att stå vid en linje på plan för att sedan köra ''Idioten'' ( du springer fram och tillbaka mellan linjer) och sedan för att springa allt man har från ena sidan fotbolls planen till andra sidan i 10-15 minuter..... UFT va jobbit de va, fast ja gav inte upp, min kompis däremot gick av planen för att kräkas( NOT GOOD). Sen så dela dom upp oss i 4 lag för att spela lite match mot varran, ja hamna i de oranga laget med de VÄRSTA backarna ever -.- ja skämdes för att spela i de laget, för de enda dom gjorde var att skjuta bollen så fort dom fick den och såklart  så dampa jag för de här va ju trots allt en väääldigt viktig dag.. ist bad ja dom att samlas o snacka me dom för typ 1 min, o sa typ att passa och visa er på plan annars kmr de aldrig funka!  men som de retard dom redan e, så gjorde dom inte de -.-  huuursomhelst, ja gjorde iaf 2 mål :) och ja sprang som en dåre i 30 graders väder , men dom fråga efter mitt nummer 2 ggr, så ja antar att ja spela bra :)) dom kommer uppdatera deras hemsida senare för att säga vilka som går vidare :))

De va allt för idag :) Imorrn är de halloween, va ska ni klä ut er som?? :)))

PEACE, love, dance <3
Sepideh P.

R.I.P. Bollis <3 min käre vän <3 Ja tappade bort Bollis under uttagningen :'(
May he rest in peace now<3 :'( :'( :'( You meant a lot to me :'(

Kommentarer
Postat av: Maryam

Hej, jag är nominerad till veckans blogg på http://jennsiii.blogg.se/

Det skulle vara jättesnällt om du skulle kunna rösta på mig :)

2009-11-02 @ 18:55:23
URL: http://maryamg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0