paranormal activity

huvudväääärk!   Ja har haft irriterande huvudvärkar i typ den högra sidan av min hjärna -.- kommer dåe och dåe.. speciellt när ja inte vill ha dom! :/       Idag på biologin satt min lärare och berätta om en film som heter '' paranormal'' activity... hon rekommenderade den till alla och såklart blev man sugen att se trailern direkt..   Som sagt, hon beskrev filmen som om den vore den läskigaste på JORDEN... fast ja e inte säker.. hmm.. ja titta på den och den va inte läskig.. elr ja vet inte, hon sa själv att hon fick  mardrömmar av att se trailern?? okej hursomhelst,  se själv o ge mej feedback, e den läskig elr inte?
<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/F_UxLEqd074&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/F_UxLEqd074&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>


''Paranormal activity''

love, peace, dance
Sepideh P.

Kommentarer
Postat av: Zunil

Högra sidan av din hjärna??? Hahaha har aldrig hört någon säga så :P Synd iaf <3



Hahahahahahahahahahaha driver du med mig????? "Paranormal Activity" verkar sååååå fake, enligt mig :P Inte jätteläskig men det är säkert skillnad när man ser den på riktigt. Fast är fett skeptisk... :P

2009-10-08 @ 18:57:20
Postat av: Sepideh den fina :))

De har inte ja heller! men ja lovar, bara höger sida börja göra ont!! helt sjukt xD



hey IQ barn!! De e meningen att de ska se ut som om den vore hemmagjord xD fast effekterna.. hmm.. de kanske e lite fake ... Ja tror oxå så, den verkar vara läskigare när man faktiskt ser själva filmen.. FYI, ja tror inte du kmr se filmen.. inte snart iaf xD för den har knappt kommit ut i usa.. så lycka till att få dit den xD hahahahhaahhahaha

2009-10-09 @ 09:21:35
URL: http://oclife.blogg.se/
Postat av: Zunil

Heyy kalla mig IQ barn och jag ska få den vänstra sidan av huvudet att få ont oxå ;) Hahaha det finns något som heter D.O.W.N.L.O.A.D :P men du kan behålla din dumma film jag vill inte se den iaf^^

2009-10-10 @ 10:40:01
Postat av: Torres

HAHAHAAH IQ barn IQ barn IQQQQQQ baaaaaaarn :D de här påminner mej om filmen Hancock hahaha när de kallar honom asshole

heheheehe och vilket program använder du dåe?? fast de finns ju oxå nått som kallas G.E.T.T.I.N.G B.U.S.T.E.D :)) de e ingen dum film, read the reviews and u'll see ^^ jag vill såå gärna se den, men ingen människa vågar gå -.-

2009-10-11 @ 01:32:42
Postat av: Zunil

ooooh I know u ain't talking to me. Du kan absolut inte mena mig :O Hahaha eller om du med " IQ barn" menar smart så förstår jag att du menar mig :D

Hahaha aa jag ska säga vilket program jag använder och få hem brev imorn där det står BUSTED, visst? ;) HAHA scared americans :P jag har sagt det förr, jag säger det igen : stupid americans....

2009-10-11 @ 13:04:27
Postat av: Zunil

The Dream, one of my favourite singers, made a song called "Right side of my brain" :D

2009-10-22 @ 19:21:41
Postat av: friiday

såg den filmen igår, fyfaaaaaan! jag sket ner mig for real xD

2009-10-27 @ 14:39:47
URL: http://fridamaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0