Pros and Cons.

Idag är en väldigt deprimerande dag :( Här kmr listan vrf:

Deprimerande:
- Mina salta svenska lakritsar tog slut :( och jag insåg nyss att de inte säljer salt lakrisar i usa :'((((
- fick nyss ett mail att ja har en viktig fotbollsmatch 2 timmar innan homecoming dance, så no more dance for me :(((
- har en STOR hög av kläder på min säng som slutligen måste städas upp innan mamma hinner se.
- sitter med sjukt mkt läxor som e tills imorrn :) jääääättekuul! .... like my ass yes.
- Fernando Torres fick väldigt lite speltid när spanien spelade

Uppmuntrande:
- Vann fotbollmatchen från igår och idag.
- Spanien vann me 2-1 :)
-är 100% på allt i spanskan som vi har prov på imorrn :) och drf ser jag för första och sista ggn fram till ett prov..this is B.A.D!
- Jag fick käka tårta :)
-Såg lite sneak peaks från New Moon, och praktiskt sätt DOG! omg!!!!!! såååå bra!!! :'))

igentligen så är de 50/50 .. men faktumet att de e skola imorrn förstör alla anledningar som e uppmuntrande xD

igår såg jag Couple Retreats och Whip It.... Båda ägde! you should see it!


Love, peace and unfortunately no dance :(
-Sepideh P.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0