såå ironiskt.

Hej heeeej :D

IGÅR såg ja paranormal activities!!!!!! sååå stolt! :D GOSH omg den va läskiiiig!! sry men ja e inte så jätte modig när de kmr till saker som handlar om riktiga spöken o så... så den här filmen va perfekt :D Jäklit läskig dock!!!! :((( Satt nästan under min jacka vid slutet.. hahaha plus att ja kom med mina kompisar och en kille ja inte kände, men iaf, killen hade på sej vita linser, alltså viiiiiita, så han såg ut som en demon elr nått xD hahahaa och vad handla filmen om?? demoner xD hahaha det var många människor som blev skrämde när dom såg honom EFTER filmen :)) Vilket halloween geni :))))))))))))))))))

Men IDAG :D så ska ja på fotbolls tryouts ( man provar ut för ett lag för att se om man platsar in) och de e inte vilket som helst lag, utan high school lag!!!!! så jag basically MÅSTE göra bra ifrån mej... litet problem dock, bara ett litet problem... ja har tappat rösten -.-''     AV ALLA DAGAR som ja kan tappa rösten elr ens bli sjuk, så blir det IDAG- dagen som bestämmer min framtid -.-''' sååå typiskt! ja säger bara: vilket liv asså!

Hursomhelst, önska mej lycka till :) <3

Peace, love, dance <3<3
Sepideh P.

Kommentarer
Postat av: Zunil

Good luck! :D du kan använda ditt gigantic smile of yours för att "tillkalla" dig bollen :D Just smile and it'll come flying to u like Homer Simpson flying to Moe's bar ;)

2009-10-30 @ 18:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0