förhastade slutsatser... tänker efter först.

Shuee :)

okej, så om precis 1 månad så är de Homecoming dance.. hmm väldigt likt prom kan ja tillägga.. och jaa, e lite osäker om ja ska gå elr ej ?? :S Sry, men ja känner inte för att gå o köpa klänning o allt.. men ja vill ändå gå :) Lite new experience.. skulle bli kul vah?? :) ja har ingen aning iaf xD vi får se va ja gör :)

Idag va ja ett hårstrån ifrån från att komma sent till skolan för andra ggn.. så ja sa till pappa i bilen vid typ kl. 07.50 ( ja börjar 8, fast de va största trafiken) ja ba: Pa, ja vet att de e din födelsedag och ja vill inte att du ska bli sur på mej, men ja förvarnar dej, förvänta dej ett samtal från rektorn idag.. Han titta på mej konstigt och ba: för vad??   ja ba: hmm.. låt mej se, det är största trafiken till skolan.. ungefär 50-70 bilar står i kö..din bil är en av dom där 50-70.. och de värsta av allt är att jag sitter i DIN bil... och ja börjar om exakt 9 min. och 48 sekunder..  personligen ser jag ingen ljus framtid här för om ja kmr sent för andra ggn, då kmr min mattelärare bli sur o för någon anledning säga till rektorn säkert, och medans jag har spenderat den här tiden till att komma sent och senare gå till rektorn, så har ja samtidigt förlorat en hel del kunskap, och hur förväntar du dej att jag ska bli advokat om jag inte har den kunskapen jag skulle haft om jag kommit i tid?? Därför föreslår jag att du äter din frukost snabbare på ungefär 4 min. för att hinna med att skjutsa mej till skolan I TID!    hhehehe all den här tiden ja tog för att dra värsta slutsatsen på hur min framtid kmr förstöras genom en försening va bara onödig, för så fort ja va klar så säger pa ba: okej okej ja ser hur de e ... men kan du va snäll nu och hoppa ut ur bilen innan du gör dej själv försenad och den här ggn va de inte jag(vi hade nämligen kommit fram till skolan utan att ja märkt o ja hade 5 minuter! ) hhahahahaha  ja tyckte det var ett väldigt intressant samtal jag hade me pappa... speciellt över hur ja gick från försening till att ''fail-a '' i livet! hehehe :D

Såå... ses snart :)

Love, peace and dance :) <3

-Sepideh <3

Kommentarer
Postat av: J tjejen

HAhHHA XD Du, de va ju intressant de XD Är i skolan redan o fortsätter att berätta om hur de ligger till XD ;D

2009-09-26 @ 10:05:36
URL: http://xmsjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0