High school start :)

Shena Människor :))

Nu har High school finallly börjat :))) Låt mej ba tillägga att de e lika tråkigt som vanliga skolor.. de enda roliga e att de är GRYMT många människor plus att halva bunten e söööta killar xD hahahhahahaha :)))   En av anledningarna vrf ja njuter i spanskan o engelskan xD hahhaha :) såå, ja tkr det är GRYMT elakt att ge läxor samma dag som vi börjar, men gissa vad vår jäkla mattelärare ger oss -.-'''' 73 tal att göra... Gissa om ja hade lust att slå till henne hårt när hon sa de TT^TT  men hursomhelst, så e skolan sådär iaf :)) hahahah ja lär bli van snart :)

OCCCCH idag är de dags att säga vem som vann min lilla tävling :))) hihihihi :)) okej, så ifall du inte kom på en bra plats.. Jag beklagar... but it wasn't my fault xD de här e inget seriöst, bara för att göra nått kul :)

1. ETTA PLATS KOM FRIDAY WIDELL... med fullpott! 5 poäng azzo ! :))) Nice job broo!!! Awesomeness :D
2. Delad andra plats där Megha och Sunil kom med 4.5 :))) Goooood jooob :))
3. Delad tredje plats där Jessi o becka kom me 4 poäng!! Niiiceee :))

Ni alla gjorde grymt :)))) Im proud :) hihihi I nästa inlägg ska ja nämligen skriva om min kära trilling Megha :)) Ett inlägg till henne :)) och sedan efter de ska ja göra en till rolig grejm fast ingen tävling :))) Stay tuned and u'll see what it is :)) <3<3

Peace, Love and Dance <3 :))
- Sepideh <3

Kommentarer
Postat av: medha

hääärligt sulle att highschool har börjat! ;) <33

jag tänkte jättemycket på dej igår, alltså 09/09/09. du skrev det i min almenacka, :)<3<3



loove yaaa, triplet

2009-09-10 @ 15:16:25
URL: http://lifesastwins.blogg.se/
Postat av: Sepideh :))

Dagen det blir 1/6/16, då kmr bara du, medha va i min lilla hjärna och mitt hjärta <3 Jag nös jättemkt igår, de var nog för att du tänkte på mej <3 I love u trip. <3<3<3

2009-09-11 @ 02:09:34
URL: http://oclife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0