Ja hoppas ni lider HAHAHAHAH

Okej människor! ja går rakt på sak! jag har haft VÄÄÄÄRLDENS mest irriterande låt i huvudet HELA dan! Okej, den kanske inte e väääärldens mest irriterande låt.. den e faktiskt ganska catchy... såå jaa, nu tänker ja inte vara snäll längre! Ja tänker lägga upp den här på bloggen så att ALLA ni kan lida med mej :D och låt mej påminna er att den är från 1997 xD en hitsingel som sagt!!! Ja lovar, ni kan fråga vem som helst av mina kompisar, jag har bokstavligen gått runt HELA dan o ba sagt : siii señoooor, efectos especiales... yea yea yea! till vem som helst xD även spanska läraren, stackars mr. fimea.. fatta inget xD ahhaah :D Sen på lunchen börja ja dansa o ba: Bailando Bailando, amigo adios ,adios el silencio loco... hahaha Min kompisar titta på mej som om ja hade tagit nått xD hahaha ja njöt baa xD brydde mej inte om va de sa xD hahahahhahahaha


Här har ni den:





- Paradisio - Bailando


NJUUUT! :D (6) (a)

Love, Peace, and Baila :DDDD <3

-Sepideh P. :))

Kommentarer
Postat av: shubi

jag älskar den här låten !!!!!

2009-09-23 @ 20:27:39
Postat av: Sepideeh :)

Who doesn't!! :)) De e ju en klassiker :D

2009-09-24 @ 03:23:01
Postat av: shubi

men jag tänker gifta mig till den!!

2009-09-25 @ 18:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0