nu är jag sur!

Shena Shena :)

Jag börjar bli lite orolig här!  Människor som kommer in på min blogg varken kommenterar elr kommenterar :O
Hur orkar ni vara så osociala igentligen??? Kom igen! Skriv ett litet hej elr säg åtminstonde att DU lever!  De skulle iaf göra min dag gladare :)  så så skärpning nu.. efter att du läst de här inlägget så vill ja att du klickar på kommentera där nere, och säger nått!! Förstår ni att ni tråkar ut mej oxå ?? xD


Au Naturale (sällan man ser mej så)

VS.


NOT Au naturale :D

Igentligen så ser jag inte jättemkt skillnad på bilderna, men ja antar att i verkligheten ser man lite mer onormal ut ^^

Love, peace, dance and KOMMENTERA! :) <3
-Sepideh S. P.

Kommentarer
Postat av: becca

sulle!! jag saknar dig bajs mycket och önskar du var här!! I'm reeeeeeaaallly confused -.- älskar dig mest <333333333333333333333333333

puss och kram..

2009-09-30 @ 12:33:11
Postat av: J tjejen

Hejsan :D hehehe, jag lever. Så lätt kommer du inte slippa mig nej ;D XD

2009-09-30 @ 18:53:00
URL: http://xmsjess.blogg.se/
Postat av: shubi

jag har växt skägg :P

2009-09-30 @ 22:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0