Peace out <3

Sista inlägget innan ja somnar sittande xD   aja, just nu e den 02.30 ... vakna kl.6 idag för att gå till skolan o göra massa aktiviteter :))) de va sådär... ganska mobbat, men kul o se alla :)) hihihi fick mitt underbara schema... ingen rolig lektion tyvärr -.-    MEN de cool me min skola e att de finns en klass där man lär sej allt om bilar, hur man byter olja, o ni vet, allt de där nödvändiga! de e ingen textboksgrej utan man lär sej allt på själva bilarna! :D hahha ja tyckte de iaf va fett grymt, o vill verkligen göra de, men de e inte ens säkert ifall ja kan.. såå vi får se :)    och tyvärr så måste ja klaga!  Vädret den här veckan har vart säääämst -.- de har vart runt 35-40 grader varje dag! man kan knappt gå ut -.-''' JA VILL HA REGN! <3  JA VILL HA SNÖÖÖ! <3 hhehehe ja vill bara ha säsonger, inte bara sommar :'((( de suger otroligt mkt, även om de låter nice :((!

Dags att sova <3


Peace, Love and Danceee broo's ! <3<3

Kommentarer
Postat av: J.E.L

HAhah XD omg, du måste gå o sova lite tidigare azzå :O

Och Fett avis jag är med det där med bilarna! :O Lucky you asså!

2009-09-06 @ 08:55:02
URL: http://xmsjess.blogg.se/
Postat av: sepideh den fina :)

Hahahahah Palla sova, de kan ja göra när jag e död :) hihihi ja säger juuh! Coolaste grejjen! fast e de värt att t ade framför spanska? ://

2009-09-06 @ 09:55:12
URL: http://oclife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0